Speciale informatieavond kandidaten en geïnteresseerden Provinciale Staten

Op dinsdag 26 juni organiseert de Provinciale Staten-fractie van de VVD een speciale informatiebijeenkomst voor leden die geïnteresseerd zijn om zich kandidaat te stellen (of net hebben gesteld) voor de Provinciale Staten. De avond vindt plaats in de Commissiekamer in het Provinciehuis, Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht.

Op dinsdag 26 juni organiseert de Provinciale Staten Utrecht-fractie van de VVD een speciale informatiebijeenkomst voor leden die geïnteresseerd zijn om zich kandidaat te stellen (of net hebben gesteld) voor de Provinciale Staten Utrecht. De avond vindt plaats in de Commissiekamer in het Provinciehuis, Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht. In verband met de catering wordt geïnteresseerden gevraagd zich aan te melden via VVD@provincie-utrecht.nl .

Een inkijkje in het programma:
Fractievoorzitter Arthur Kocken presenteert een terugblik op resultaten van de afgelopen jaren, op onderwerpen die spelen en vooral ook op wat er aan belangrijke onderwerpen op ons afkomt. Vanuit het regiobestuur wordt er ingegaan op de selectieprocedure en criteria voor de kandidatenlijst. Baerte de Brey neemt ons mee in hoe je komt tot een goed verkiezingsprogramma. Er volgt een rondleiding door de Statenzaal door Ron van Reenen en Jakob Germs en als afsluiting is er een meet&greet met zittende Statenleden.

Gastheer van de avond is Bas van Rooijen.

Kortom: een erg nuttig programma voor wie inzicht wil in het werk van een Statenlid en/of aspiraties heeft om voor de VVD op de kandidatenlijst te komen!