De Lokale Netwerken Utrecht

Binnen de provincies Utrecht bestaan er .... Lokale Netwerken. Netwerken zijn meestal samenwerkingsverbanden tussen een aantal gemeentelijke besturen. Ze kunnen ook bestaan uit één afdeling. Hieronder vindt u de netwerken in de Provincie Utrecht

Leden en niet-leden van het Lokale Netwerk kunnen door inhoudelijke discussies meepraten over de liberale koers, zich inzetten voor het voeren van een permanente campagne, werven van leden en het organiseren van cursussen, politieke cafés en andere activiteiten. Uiteraard is het gemeentelijk beleid één van de meest naar voren springende onderwerpen waarbinnen het Lokale Netwerk zich op bestuurlijk niveau mee bezighoudt in nauwe samenwerking met de lokale fracties.

Hieronder vindt u de namen van de Lokale Netwerken. Eronder staan de gemeentelijke afdelingen waaruit het netwerk bestaat en als u op één hiervan klikt,  wordt u doorgeleid naar de website.

Utrecht:
Netwerken met méér gemeenten:

Lokaal Netwerk Eemland
Amersfoort,  Leusden, WoudenbergNijkerk
Lokaal netwerk Eemdelta BBS
BaarnBunschoten, Soest
Lokaal netwerk Zuid-Oost Utrecht
Veenendaal, Renswoude, Rhenen
Lokaal Netwerk Lopikerwaard
IJsselstein, Montfoort, Oudewater, Lopik
Lokaal Netwerk Kromme Rijnstreek
Bunnik,  Houten, Wijk bij Duurstede